Reklamáció

Megteszünk mindent annak érdekében, hogy az utazás minél kellemesebb legyen. Azonban, ha mégsem teljesen elégedett, kérjük írja meg nekünk. Töltse ki az alábbi űrlapot, amelynek segítségével a megkeresést intézni tudjuk.

Flying Blue-val kapcsolatos panaszok

Flying Blue tagként panasszal élne a kártyájával vagy mérföldjeivel kapcsolatban?

panaszos ügyek

Panaszt szeretne tenni vagy megosztaná velünk pozitív élményét?

A kárbejelentő online űrlap segítségével eljuttathatja hozzánk panaszát.

- Ügyének elbírálásához mindenképpen szükségünk van az Ön repülőjegyszámára, poggyászkár esetén a repülőtéren felvett jegyzőkönyvszámra ( ABCDE12345 formátum ), ezen adatok nélkül az ügyintézés sajnos nem lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online kárbejelentő adatlapon keresztül számlaigénylés, repülőjegyfoglalás ill. - módosítás, valamint bankkártyás fizetéssel felmerülő problémák nem intézhetők.

- Átutalást kizárólag magyar forintban, az érintett utas saját magyarországi bankszámlaszámára áll módunkban végrehajtani. A bankszámlaszámot IBAN formátumban kérjük megadni. Tájékoztatjuk, hogy jelenleg válaszadási időnk jelentősen meghosszabbodott, ezért szíves türelmét és megértését kérjük.

Kérjük, töltse ki az online kárbejelentő űrlapot. Amennyiben a panaszban több utas érintett, kérjük, utasonként egy űrlapot töltsön ki.

A magyarországi lakcímmel rendelkező személyek utazásból eredő reklamációs ügyeit az Air France magyarországi ügyfélszolgálata intézi.
Tájékoztatjuk, hogy jelenleg válaszadási időnk jelentősen meghosszabbodott, ezért szíves türelmét és megértését kérjük.

Kérjük, töltse ki az online kárbejelentő űrlapot. Amennyiben a panaszban több utas érintett, kérjük, utasonként egy űrlapot töltsön ki.

Az űrlap magyar nyelven is kitölthető.

A magyarországi lakcímmel rendelkező személyek utazásból eredő reklamációs ügyeit az Air France budapesti ügyfélszolgálata intézi:

Air France KLM Ügyfélszolgálat - 1426 Budapest, Pf. 302
vissza az oldal tetejére