Reklamáció

Megteszünk mindent annak érdekében, hogy az utazás minél kellemesebb legyen. Azonban, ha mégsem teljesen elégedett, kérjük írja meg nekünk. Töltse ki az alábbi űrlapot, amelynek segítségével a megkeresést intézni tudjuk.

Flying Blue-val kapcsolatos panaszok

Flying Blue tagként panasszal élne a kártyájával vagy mérföldjeivel kapcsolatban?

panaszos ügyek

Panaszt szeretne tenni vagy megosztaná velünk pozitív élményét?

A kárbejelentő online űrlap segítségével eljuttathatja hozzánk panaszát.

- Ügyének elbírálásához mindenképpen szükségünk van az Ön repülőjegyszámára, poggyászkár esetén a repülőtéren felvett jegyzőkönyvszámra ( ABCDE12345 formátum ), ezen adatok nélkül az ügyintézés sajnos nem lehetséges.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online kárbejelentő adatlapon keresztül számlaigénylés, repülőjegyfoglalás ill. - módosítás, valamint bankkártyás fizetéssel felmerülő problémák nem intézhetők.

- Átutalást kizárólag magyar forintban, az érintett utas saját magyarországi bankszámlaszámára áll módunkban végrehajtani. A bankszámlaszámot IBAN formátumban kérjük megadni.

Tájékoztatjuk, hogy jelenleg válaszadási időnk jelentősen meghosszabbodott, ezért szíves türelmét és megértését kérjük.

Kérjük, töltse ki az online kárbejelentő űrlapot. Amennyiben a panaszban több utas érintett, kérjük, utasonként egy űrlapot töltsön ki.

Az űrlap magyar nyelven is kitölthető.

A magyarországi lakcímmel rendelkező személyek utazásból eredő reklamációs ügyeit az Air France budapesti ügyfélszolgálata intézi:

Air France KLM Ügyfélszolgálat - 1426 Budapest, Pf. 302
vissza az oldal tetejére